bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
بازار طلا و ارز در هفته سوم مهر ماه روند صعودی و همچنین شرایط پر نوسانی را به دلیل وقوع جنگ غزه پشت سر گذاشت؛ البته این روند در میانه هفته متوقف و از آن پس شرایط این بازار‌ها نزولی شد.

پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته سوم مهر/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ بازار ارز در هفته سوم مهر ماه روند صعودی را در روز‌های ابتدایی خود تجربه کرد، اما با رسیدن این هفته به نیمه خود، نرخ ارز سمت و سویی نزولی پیدا کرد. در این هفته قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی، به کانال ۵۳ هزار تومان رسید، اما این امر تداوم نیافت و به مرور زمان نرخ ارز به کانال ۵۱ و یا حتی ۵۰ هزار تومان تقلیل یافت.


اعلام خبر اجرای استاندارد‌های FATF از سوی وزارت اقتصاد، دسترسی ایران به ۱.۷ میلیارد دلار از منابع ارزی خود در لوکزامبورگ، وقوع جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی از جمله اخبار موثر بر بازار ارز در این هفته بودند. بازار طلا و سکه هم در این هفته به دلیل کاهش افزایش یکباره نرخ ارز، روند صعودی را تجربه کرد.


«علی مرتضوی» کارشناس اقتصادی و همچنین «رضا مستعلی» فعال بازار طلا و سکه به تشریح ابعاد وضعیت بازار‌های طلا و ارز در هفته سوم مهر ماه پرداختند. جزئیات تحلیل این کارشناس‌های اقتصادی را در پادکست زیر بشنوید.  



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: